Your IP address : 54.198.134.32
خدمات پشتیبانی
 

 خدماتی که در دوره پشتیبانی ارائه خواهد گردید :

 
 هدف از فعالیتهای دوره پشتیبانی، تلاش برای ارائه خدمات نرم افزار به مشتری، بدون وقفه و بدون از دست دادن اطلاعات و ارتقاء کارایی خدمات نرم افزار است. 
 پشتیبانی تلفنی، برای پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالی مشتری در ساعات کاری هفته. 
 پشتیبانی از طریق اتصال RAS به کارگزاری که نرم افزار روی آن نصب شده است در ساعات کاری هفته. 
 پشتیبانی توسط کارشناس شرکت برای رفع مشکلات احتمالی در کارکرد نرم افزار در ساعات کاری هفته. 
 به روزرسانی نرم افزار و نصب نسخه های جدیدتر. 
 تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات نرم افزار به صورت ماهیانه. 
 تلاش برای بازیابی اطلاعات در صورت بروز خطا، حمله یا سوءاستفاده در سامانه و به حداقل رساندن از دست دادن اطلاعات. 
 نظارت امنیتی در جهت حفاظت از هرگونه اختلال در خدمات و دستکاری اطلاعات بوسیله هکرها. 
 آموزش کار با سارگان در طول مدت پشتیبانی به درخواست مشتری. 

 
صفحه اصلی مشاهده نسخه چاپی
تعداد بازدید : 11659 تاریخ آخرین بروزرسانی : يکشنبه، 11 بهمن 1388
Copyright © 2010 - Targan Management Systems Powered by targan.ir ®