تارگان | طراحی پورتال، سایت، فروشگاه الکترونیکی، هاست، دامنه، سرور اختصاصی http://targan.ir
 
  تبلیغات اینترنتی و خدمات رنکینگ  

 چنانچه میدانید در حال حاضر  روزانه بیش از 18 میلیون ایرانی  از اینترنت برای انجام عملیات گوناگون و یا جستجوی اطلاعات استفاده میکنند. مطابق آمارهای موجود در بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی Google  تنها از کشور ایران روزانه بیش از دو میلیون نفر آگهی های متنی ارائه شده توسط سیستم تبلیغاتی این شرکت را مشاهده میکنند.

چنانچه مایلید از تکنولوژی جدید در تجارت و تبلیغات الکترونیکی خود استفاده و یا به آن وسعت بخشیده و این مهم را به متخصصین بسپارید، تیم مشاوره تبلیغات تارگان  با انجام مطالعاتی گسترده  در زمینه تجارت الکترونیک و بررسی روش های  نوین بازاریابی و تبلیغات در اینترنت راهکارهایی مناسب به شرح زیر  ارایه می نماید:
جمع آوری و پردازش و آمایش اطلاعات
بررسی رفتارهای کاربران به تناسب سن ، جنس ، طبقه اجتماعی ، میزان تحصیلات و ...
برنامه ريزي و اجراي دقيق انواع  تبليغات اینترنتی
ايده پردازي، طراحي و برنامه ريزي، نظارت بر اجراي كليه پروژه هاي تبليغات اینترنتی
بهینه سازی در موتورهای جستجو (Seo)
تبلیغات متنی در سایت گوگل (Google Adwords)
تبلیغات در  سایتهای اطلاع رسانی ایرانی مجاز و معتبر
برنامه ريزي و مديريت اجراي تبليغ در سایر رسانه های اینترنتی
آمارگیری متوالی و تهییه گزارشات روزانه ، هفتگی و ماهانه  و تجزیه و تحلیل گزارشات
ارسال ایمیل های تبلیغاتی
ارسال انبوه پیام کوتاه فارسی َو لاتین با نام تجاری
مشاوره و ارائه راهکارهای مطلوب در جذب مخاطب  و افزایش ترافیک سایت
طراحی ، پیاده سازی و راهبری سیستم های  CRM   و   SCM
 
 
بازاریابی اینترنتی و راهکارهای  ارتقاء فروش /  خدمات
 
بازاریابی اینترنتی  (  Internet Marketing  ) بخشی از تجارت الکترونیک  (   eCommerce )  است که مدیریت اطلاعات بازار، روابط عمومی و مدیریت خدمات مشتریان  (  CRM  ) ، مدیریت زنجیره تامین  (  SCM  )  و واحد فروش را در تحت تاثیر قرار میدهد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است. در حال حاضر بیش از یک سوم مصرف کنندگان خانگی در آمریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند، خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. این روش برای شرکت هایی که مایلند فعالیت های فرامنطقه ای و از راه دور خود را گسترش دهند و اصطلاحا آنرا به تجارت آنلاین   (  Online  ) تبدیل نمایند نیز ثمربخش است. 
در حال حاضر  روزانه بیش از 18 میلیون ایرانی  از اینتزنت برای انجام عملیات گوناگون و یا جستجوی اطلاعات استفاده میکنند. مطابق آمارهای موجود در بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی  Google   تنها از کشور ایران روزانه بیش از دو میلیون نفر آگهی های متنی ارائه شده توسط سیستم تبلیغاتی این شرکت را مشاهده میکنند.  
از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع در زمان و مکان نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالا یا اطلاعات مورد نظر خود  به راحتی قادرند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا یا خدمات دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری گسترده و جهانی تبدیل نمود.
بازاریابی اینترنتی مجموعه ابزار های قدرتمندی است که می تواند فروش شما را افزایش دهد. هر چند تجارت شما کاملا سنتی، نیمه سنتی و یا کاملا مدرن باشد، بازاریابی اینترنتی می تواند سهم به سزایی در استراتژی بازاریابی و فروش و سرانجام موفقیت تجارت شما ایفا کند. 
یکی از بزرگترین چالشهای بازاریابی در اینترنت تلاش برای جلب و جذب مخاطبان است. این امر باعث به وجود آمدن یک صنعت تبلیغاتی کاملا جدید بر روی شبکه جهانی وب شده است. 
 
اهداف تبلیغات اینترنتی :
انتشار اطلاعات در سطح گسترده
ایجاد و بهینه سازی استراتژی های راهبردی  برای ارتقاء فروش کالا یا خدمات 
ایجاد آگاهی از انواع مختلف و نمایش آن بر حسب سلیقه مشتری
جمع آوری اطلاعات و مشخصات مخاطبان 
ایجاد تصویر ذهنی مناسب  برای بهره برداری آتی 
تعیین بازار هدف  بر مبنای حجم بازار ، نوع مخاطب و .......
طراحی پیام  و استفاده از کلمات کلیدی متعدد برای نمایش آگهی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری
قابلیت تعامل
 
بهینه سازی در موتورهای جستجو (   Search Engine Optimization)
شاخه‌ای از بازاریابی بر پایه موتورهای جستجوگر موجود (search engine marketing - SEM)  روشی است برای بالا بردن تعداد و کیفیت بازدیدکنندگان یک سایت به کمک موتور جستجو. روزانه ملیونها کاربر اینترنتی با میلیون‌ها صفحات اینترنتی با حجم انبوهی از اطلاعات مواجه می‌شوند که دستیابی به این اطلاعات و صحت درستی آنان در این دنیای مجازی بدون موتورهای جستجو تقریبا امکان ناپذیر است، به طبع این امر که دستیابی به اطلاعات به روز موتورهای جستجو که خود آنان نیز هر روزه به روز رسانی می‌شوند،ما نیز بر آن شدیم تا با بهره گیری از این دنیای مجازی برای نائل شدن به هدف نهایی این علم که افزایش رتبه سایت‌ها در موتورهای جستجو و در نتیجه آن افزایش بازدید کنندگان است،دست یابیم. از این رو تلاش تمامی وبسایت نویسان فرار گرفتن در بالاترین رتبه در میان سایر سایت‌های هنگام جستجو می‌باشد،در نهایت یک سایت بهینه شده برابر با بینندگان و بازدید کنندگان بیشتر و در نهایت برابر با هزاران دلار تبلیغات مجانی است. از سوی دیگر موتورهای جستجو با ارائه الگوریتم‌های متفاوت، در صدد نمایش نتایج مطلوب و مرتبط تری به کاربران هستندواین امر باعث رضایت کاربران از موتورهای جستجو خواهد گردید.
 
▪ برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت میکند. 
▪ ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت مشابه دارند. 
▪ ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده میکنند. 
▪ طبق آخرین تحقیقات بیش از ۲۵۰ میلیون جستجو در روز در کشور انگلیس انجام میگیرد. 
▪ ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز میشود. 
▪ ۳.۵ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند. 
 
مراحل  بهینه سازی
 
مرحله اول: بررسی و شناخت
- تعیین روشهای مناسب برای بازاریابی و تشخیص بازارهای هدف برای کالا یا خدمات شما
- تعیین کلمات کلیدی مناسب و مؤثر در محتوی
- تطبیق کلمات کلیدی فوق به بازارهای هدف و آزمایش درصد نفوذ در مخاطب
 
مرحله دوم: بهینه سازی سایت
- بهینه سازی و یا ایجاد Meta Tags برای هر بخش و هر صفحه از اطلاعات سایت شامل عنوان صفحه و توضیحات براساس کلمات کلیدی انتخابی
- تعیین برچسبهای مناسب برای تصاویر و عکسهای موجود در سایت و بهینه سازی نحوه نمایش آن در سایت
- بهینه سازی چیدمان و نحوه قرار گیری مطالب و بزرگنمایی عناوین و ... متناسب با بازارهای هدف
- ایجاد فایل Robot.txt برای هدایت مناسب رباطهای موتورهای جستجو در تشخیص بهینه اطلاعات و ساختار سایت
- ایجاد و ارسال نقشه مطالب موجود در سایت (Site Map) به موتورهای جستجو
- تعیین استراتژی های ایجاد لینک از /یا به سایتهای دیگر
- تعیین استراتژی های به اشتراک گذاری مطالب در / یا از سایتهای دیگران
 
مرحله سوم: ثبت سایت در موتورهای جستجو و فهرستهای راهنما
- ثبت سایت در موتورهای جستجو براساس اطلاعات صحیح و طبقه بندی مناسب در موتورهای جستجو مانند Google, Yahoo   و ... همچنین در فهرست دایرکتوری های معتبر جهان مانند Wikipedia و Dmoz.org و ...
 
مرحله چهارم: تبلیغات
- تبلیغات مناسب و مؤثر در اینترنت
- استفاده از سیستمهای مناسب تبلیغی مانند Google Ads و ...
- استفاده از سایتهای پربیننده داخلی و خارجی مناسب با فعالیت مذکور
 
 
 
تبلیغات در گوگل 
با توسعه تجارت الکترونیک در سراسر دنیا و به واسطه گسترش کاربری اینترنت، الگوها و مدلهای تجارت و اقتصاد با تحولات بسیاری همراه بوده  است و علاوه بر تغییر در ابعاد تکنیکی و اجرائی روشهای تبلیغات، فروش و بازاریابی را نیز متحول نموده است. تا جائیکه داشتن وب سایتی با اطلاعات بسیار به تنهائی نمیتواند موفقیت شرکتها را در تجارت الکترونیک تضمین نماید. با نگاهی به اطلاعات آماری ارائه شده توسط سایتها و تحلیلگران میتوان دریافت که درصد بالائی از کاربران اینترنت از طریق جستجوی کلمات  در موتورهای جستجو به اطلاعات، محصولات یا خدمات مورد نظرشان دسترسی میابند. به همین خاطر علاوه بر اعمال استانداردها در طراحی وب سایتها، برای موفقیت عملکرد تجاری سایت توجه به اهمیت موتورهای جستجو امری ضروری است. از میان موتورهای جستجوی موجود در اینترنت، گوگل بعنوان برترین و قویترین موتور جستجو از اهمیت بالائی برخوردار است.
 
مزایای تبلیغ در گوگل
▪ گوگل برترین و قویترین جستجوگر در اینترنت است.
▪  درصد بالائی از کاربران اینترنت از طریق گوگل به سایتها دسترسی میابند.
▪  آگهی شما با کلمات کلیدی معین در زمان دلخواه و در مکان مناسب نمایش می یابد.
▪ هزینه آگهی بر اساس کلیک کاربران (CPC)و همچنین میزان مشاهده در سایتهای مختلف پرداخت میگردد.
▪  آگهی شما فقط برای کاربرانی نمایش داده خواهد شد که خدمات ارائه شده توسط شما را جستجو کرده باشند.
▪ دسترسی به گزارشها بر اساس بودجه مصرف شده، لیست کلمات کلیدی، کلیکها و ... امکان پذیر می باشد.
 
تبلیغات در سایتهای پربیننده ایرانی
حجم عظیم تبلیغات اینترنتی تا حدودی میزان اثربخشی این نوع تبلیغات را کاهش داده و شرکت ها را به پرداخت هزینه های هنگفت در جهت حرکت موازی با یکدیگر وادار ساخته است. اگر چه هنوز شرکت هایی وجود دارند که با هوشمندی بالا و صرف هزینه های معقول به بهره گیری موثر از ترفندهای تبلیغات اینترنتی می پردازند و حتی با وجود رکود اقتصادی همچنان به سیر صعودی خود ادامه می دهند و با توجه به شرایط محیطی پیرامونشان از شیوه های تبلیغاتی مناسب در جهت حفظ سهم بازارشان بهره می برند. 
 
 
تعداد بازدید : 11843
تاریخ آخرین بروزرسانی : يکشنبه، 11 بهمن 1388